ŠOLA V NARAVI JAVORNIŠKI ROVT – 7. razred

Okt 3, 2018 | Novice

1. dan

Na poti iz Ljubljane nas je pot vodila proti Gorenjski, kjer smo se ustavili v rojstni hiši našega največjega pesnika Franceta Prešerna. Izvedeli smo marsikaj o načinu življenja v njegovem času in o njegovem življenju.

Po ogledu hiše smo se podali naprej na Javorniški Rovt v dom Trilobit, kjer smo se najprej nastanili, nato pa smo se že podali prvim dogodivščinam naproti. Urili smo se v lokostrelstvu in veslanju, izvedeli pa smo tudi nekaj o nastanku gorovij.

2. dan

Ker nam jo je ponoči vreme malce zagodlo in smo se zbudili v mrzlo jutro, okoli nas pa so bili vrhovi pobeljeni s snegom, se zaradi varnosti nismo podali na Golico, temveč v dolino Lepene. Tam smo kresali iskre na kremenu, iskali fosile, naredili svoj filter za vodo in spoznavali lastnosti prsti.

3. dan

Po zajtrku smo se odpravili do Pristave, kjer smo spoznavali življenje v mlaki. Ujeli smo kar nekaj zanimivih vodnih živalic, ki smo jih nato seveda spustili nazaj v mlako. Po kosilu smo sončen dan izkoristili za obisk izvira potoka Javornik, kjer smo opravili analizo vode in se naučili marsikaj novega. Ker pa je bilo popoldan kot nalašč za športne aktivnosti, smo se preizkusili še v plezanju na umetni steni.

4. dan

Pa je predzadnji dan šole v naravi že skoraj za nami. Ko smo si zjutraj napolnili želodčke, smo se odpravili na potep po okoliških hribih in se povzpeli na Španov vrh. Na poti smo spoznavali različne vrste gob, pognali kri po žilah in se naužili svežega zraka.Popoldan pa je namenjen veslanju in pripravi kurišča, da bomo zvečer lahko na tabornem ognju spekli kostanj in poskusili čaj iz rastlin, ki smo jih nabrali včeraj.