Šola v naravi, 2. razred

Nov 25, 2022 | Novice

5. dan

Včeraj zvečer nas je utrudil težko pričakovani ples. Po njem smo trdno zaspali. Zjutraj smo po zajtrku že pakirali. Ponovno smo se odpravili v bližnji gozd kjer smo se preizkusili v igri Lov na lisico. Ta je od nas zahtevala znanje, spretnost in sodelovanje. Uspelo nam je! Za konec smo se še enkrat sprehodili ob reki Rinži. Po kosilu smo se z bučnim aplavzom zahvalili vsem, ki so poskrbeli za naše odlično počutje, pogledali risanko in pomahali domu Jurček in našim domskim učiteljem v slovo. Veselje je bilo velikansko, saj nas je čakala le še kratka vožnja do snidenja s svojimi domačimi.

4. dan
Danes so nas prebudili sončni žarki. Po zajtrku smo nekateri postali jamarji, ostali pa gozdni raziskovalci. Spoznali smo različna življenjska okolja ter predstavnike živih bitij gozda in kraške jame. Po kosilu smo se odpravili na veslaško dogodivščino s kanuji po reki Rinži. V tem smo nadvse uživali. Prijetno vreme nam je omogočilo igro, tako na prostem kot v sobah. Da se zadnji večer zaključi kot se spodobi, smo vabljeni na ples.

3. dan

Dež smo prepodili, a snega še nismo dočakali. Kljub temu smo se dobre volje na pohod do brunarice podali. Tam nas je čakala malica. Nazaj grede smo opazovali pašnike in tekli na 60 metrov. Po odličnem kosilu smo se ponovno razdelili, nekateri smo postali lokostrelci drugi rokodelci, tudi za igro nam ni zmanjkalo časa. Zvečer bomo v kvizu pokazali kaj vse smo spoznali.

2. dan
Deževni torek nas ni ustavil. Nekaj nas je dopoldne obiskalo Črno jamo, drugi smo raziskovali sledi v gozdu. Po kosilu smo se urili v streljanju z lokom in izdelovali ptičje krmilnice. Zvečer smo pogledovali skozi okna in čakali na obljubljeni sneg.

1. dan

Vsi drugošolci smo danes srečno prišli v Kočevje. Takoj po prihodu so nas v domu Jurček toplo sprejeli. Ogledali smo si mesto Kočevje, ki je bilo zavito v meglo, a smo kljub temu veliko novega izvedeli. Videli smo Kočevsko jezero, ki mu domačini pravijo Rudniško jezero, in spoznali njegove prebivalce some, krape, rake in raco mlakarico. Pot smo nadaljevali do reke Rinže, kjer smo si v centru mesta ogledali še cerkev svetega Jerneja ter kipa Deklica s piščalko in Žalostna nevesta. Imeli smo še spoznavni večer, kjer so člani vsake sobe nastopili s svojimi idejami. Bil je zabaven in pester dan.